Support 360 levert uitgebreide ondersteuning, waardoor u door kunt blijven werken.

ONTDEK SUPPORT 360 LOG EEN SUPPORT CALL

 

Support 360 stelt u in staat om door te gaan met uw dagelijkse werkzaamheden terwijl u de stress van onopgeloste problemen en vraagstukken aan ons overlaat. Met de hulp van product- en industriespecialisten kunt u eindeloze projectvertragingen voorkomen, door niet zelf te proberen het probleem op te lossen. U kunt onbeperkt contact opnemen met onze klantenservice via telefoon, e-mail of online via de Support Zone in Cadline Community, waarmee u toegang krijgt tot onze uitgebreide Knowledgebase terwijl u wacht op onze terugkoppeling. U wordt gegarandeerd binnen 4 uur teruggebeld en bijna 70% van de verzoeken wordt binnen die tijd succesvol afgehandeld.

“Ons supportteam heeft zowel de nodige product- als industrie-expertise om uw bedrijf te ondersteunen.”

Wij zijn zeer gedreven in het vinden van oplossingen voor problemen en zullen de best mogelijke aanvulling zijn op uw virtuele team. Wij zijn er trots op dat wij door meer dan 1400 bedrijven zijn uitgekozen om ondersteuning te bieden aan hun ontwerpteams en wij zetten ons in om bij elke stap ondersteuning van topkwaliteit te bieden.

ONTDEK SUPPORT 360

Providing support when it matters

here are some of our many happy customers

  • Outstanding service

    Outstanding service from the Cadline customer services and support teams. I would never have figured out the solution to my problem without their assistance. Thank you!”

    Jennie Godsell Director

  • They’ve created a bespoke system which meets our requirements exactly

    Cadline understand our business needs. Before they began working on the solution, they made sure they were familiar with the precise nature of our problem. They’ve created a bespoke system which meets our requirements exactly.

    Our new system is very intuitive and was simple to learn.  We can get assistance if necessary as Cadline are providing ongoing support.

    The system will be invaluable on such projects, due to the amount of repetitive work involved and the challenge of producing masses of drawings to a tight time scale.

    I anticipate Areen being able to respond more efficiently to large submittals due to the time saved.  We should be able to budget more effectively and even to price more effectively.  We may even be able to win more business as a result.”

    Rob Ball CAD Systems Manager

  • Dramatically improve BIM workflow and process

    It has been tremendous working with a partner like Cadline that has GIS , BIM and CAD capabilities, helping to bridge these ‘silos’ of technology that can dramatically improve BIM workflow and process.”

     

     

    Gary McDonald Strategic Relationship Manager

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn More

Accept Cookies