Aanmelding van uw supportaanvraag

Hoe meldt u een supportaanvraag aan

U kunt op de volgende manieren toegang krijgen tot de supportservice:

Telephone:    +44 (0)1784 419911

Email:             customer.services@cadline.co.uk

Online:           Cadline Community – Support Zone

Zorg ervoor dat u uw support 360 contractnummer bij de hand hebt wanneer u een aanvraag aanmeldt. Wij zorgen voor een referentienummer voor elke supportaanvraag die u registreert, en vragen u dit te vermelden tijdens alle communicatie.

Aanmelding van de supportaanvraag

Bij het aanmelden van een supportaanvraag is het belangrijk om zoveel mogelijk van de volgende informatie in te vullen. Op deze manier kunnen wij gemakkelijk contact met u opnemen en erachter komen welke uitdaging u heeft, zodat wij hier hopelijk een snelle oplossing voor kunnen bieden.

  • Volledige naam, e-mailadres en direct telefoonnummer
    Bellen naar een groot bedrijf en vragen naar “Dave” kan weleens moeilijkheden opleveren.
  • Uw gewenste contactmethode
    Sommige mensen geven de voorkeur aan een gesprek, anderen geven misschien de voorkeur aan een e-mail met instructies. Laat ons weten waar uw voorkeur naar uit gaat.
  • De software/product dat wordt gebruikt, samen met het jaartal en de versie indien bekend
    Op deze manier kunnen we direct de juiste specialist inschakelen en het kan zelfs helpen om reeds bekende problemen vast te stellen. De meeste software heeft een “About” scherm waar de productversie of -bouw te vinden is:
  • Een duidelijke omschrijving van het probleem
    In plaats van “*B* ontbreekt”, kunt u beter proberen “Als ik op de instelling *A* in deze weergave klik, wordt *B* niet weergegeven”.
  • Voeg eventuele foutmeldingen, schermafbeeldingen van problemen of voorbeeldbestanden toe
    Veel voorkomende problemen kunnen hieruit gemakkelijk worden geïdentificeerd. Ze helpen ons ook bij het testen van en adviseren betreffende de supportaanvraag.
  • De eindgebruiker met het probleem dient de support aan te vragen
    Het doorgeven van informatie via andere mensen, of een lange lijst van mensen in de cc, kan langer duren om problemen op te lossen. De eindgebruiker kan helpen met de precieze PC-instellingen die we misschien nodig hebben.

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn More

Accept Cookies