2020 is een uitzonderlijk jaar geweest. We hebben allemaal nieuwe leefwijzen moeten ontdekken, laat staan nieuwe manieren van werken, en we willen graag onze dank betuigen aan twee heel bijzondere groepen mensen. Ten eerste willen we onze medewerkers bedanken die met zoveel toewijding, hard werken en goed humeur het veranderende landschap hebben doorkruist. Ten tweede willen we onze klanten bedanken voor het feit dat ze zo innovatief zijn en op nieuwe manieren met ons samenwerken om ervoor te zorgen dat de zaken gewoon door kunnen gaan, en in sommige gevallen met nog betere bedrijfsresultaten.

2020 weerhield ons er niet van om verdere expertise aan het bedrijf toe te voegen op een gebied waarvan we weten dat klanten graag beschikken over betrouwbare en waardevolle expertise. Met de overname van Premiership Solutions in oktober hebben we nieuwe Advanced Manufacturing en CAM-expertise toegevoegd aan onze manufacturing-divisie, die nu gedigitaliseerde workflows van ontwerp tot productie kan bieden.

Onze development teams waren ook superdruk bezig tijdens de gedeeltelijke lockdown en we hebben nieuwe technologie gelanceerd binnen drie belangrijke sectoren. DynamicAIM om 'Big Data' met gemak te helpen beheren, Dynamic ETO om geautomatiseerde productconfiguraties te leveren en tenslotte MEPworx, onze gloednieuwe Building Services-oplossing die in januari wordt gelanceerd.

We hopen dat onze innovatie en betrokkenheid duidelijk is wanneer u met ons samenwerkt om uw bedrijfsresultaten te verbeteren en we kijken er naar uit om u snel weer persoonlijk te bezoeken.

Wij wensen u een veilig en gelukkig kerstfeest en vooral een gelukkig en gezond nieuwjaar.

Mocht u ons tijdens de feestelijke periode willen bereiken, treft u hieronder onze openingstijden en contactgegevens.

Met onze allerbeste wensen,


Claire Bass
Customer Success Director
Cadline Ltd

 

Voor het elfde opeenvolgende jaar, hebben we in plaats van kerstkaarten te sturen, een donatie gedaan aan de liefdadigheidsinstelling, Operation Smile. Dit heeft levensveranderende operaties voor vijf kinderen mogelijk gemaakt, wat wederom vijf keer een glimlach heeft opgeleverd., wat ons totaal op 58 glimlachen brengt. Als u meer wilt weten over dit fantastische goede doel, klik dan op de video hieronder:

 

Cadline zal tijdens de kerstperiode gesloten zijn vanaf:

Woensdag 23 december 2020 - 17.30 uur tot maandag 4 januari 2021 - 9.00 uur.

Contactinformatie tijdens de kerstsluiting:

Tijdens de kerstperiode zal er een beperkte support ondersteuning zijn. Als u een contract heeft en tijdens deze periode technische support nodig heeft, neem dan contact op met de Cadline Helpdesk door een e-mail te sturen naar customer.services@cadline.co.uk en wij zullen zo snel mogelijk reageren op uw vraag.

Als u een dringende commerciële of een niet-technische vraag heeft, kunt u ons bereiken via de volgende contactinformatie:

Telefoon: +31 (0)30 307 2210
Mobiel: +31 (0)646 063 095
E-mail: richard.vanden.hauten@cadline.nl of nicole.jaspers@cadline.nl

Prev News StoryNext News Story

Share Story

Comments are closed.

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn More

Accept Cookies